『呀進(>﹏<)日記』
一日比一日開心_
係我既心願_
 
 
KayChan1314

暱稱: 呀進
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

今日買PSP...
聽日派成績表...
今日派成績表...
今日活動日...
今日又係倒數...


日誌分類

全部 (91)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


不知不覺愛上了高達...

今朝早起身...

我就即刻開機lu...

今日雁鷟又有人上門補習啦!!

啱啱打機果陣...

不知不覺咁愛上咗高達啦...

又型又勁又靚仔!! >w<

不過又係既...

我呢d年紀...

唔係鍾意呢d...

唔通鍾意超人咩?! =口=

我今年諗住去模型展買高達!! >w<



2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


今日又番雁...

今日朝頭早...

我今日咩都同琴日差唔多...

我又係大概9:05起身...

我又係留番喺屋企打機...

不過今日有FD去打機喎...

但係因為我前日打機用晒d錢lu...

又要儲番啦...

加油呀...

呀進...

你一定要儲番呀!! >w<

今日番到學校...

咪又係聽埋d垃圾嘢...

我真係唔想番!! =口=

但係無計啦...

鬼叫我係學生咩...

係要咁ga啦...

忍耐下啦...

呀進!! >w<



2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


今日番雁...

今日朝頭早...

我大概9:05起身...

我今日留番喺屋企打機...

因為我琴日用晒d錢啦... =口=

令外因為我無FD去...

所以我留喺屋企打機!!

唉...

今日番到學校...

咪又係聽埋d垃圾嘢...

我真係唔想番... =口=

但無計啦...

鬼叫我係學生咩...

係要咁ga啦...

好慘!! =口=

啱啱放咗學番到屋企瞓咗2~3粒鐘...

到咗6:25倒...

我以為係又零神到朝頭早果隻6:25...  =口=

我屋企樓下ga車喺度播歌...

嘈醒咗我...

跟住睇下d屋企人...

唔見晒佢地...

我心諗:『嘩 @@ 宜家先(六點幾)使乜咁早出街呀?!!』

之後我打俾我呀媽...

佢叫我:『快d沖涼啦...唔係番到黎無機打!!?』

我呆下呆下咁同佢講:『吓...沖涼?!!』

跟住佢話:『係呀!!?你沖咗涼啦咩??!』

之後我先發覺原來係我short咗!!

令外我喺呢度建議大家千祈唔好瞓雁覺...

突別係5~6點果段時間...

以免自己嚇自己!! >w<



2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


今日唔使番學...

今朝早起身...

我好準時起身...

今日唔使番學喎!! @@

我重昆咗我呀媽...

話我今日要番學...

我就去咗網吧打機...

打咗8粒鐘...

晒錢又晒精神!! =口=

番到屋企...

我就瞓咗覺lu...

之後...

就起身又再打機嘞!!



2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


今日有人上門補習...

今朝早起身...

我原本俾鬧鐘嘈醒咗既...

點知我又再瞓番!!  >w<

今日上堂果陣...

我又玩我個同學啦...

嘻嘻...

我係咁串佢...

係咁唱d會令佢傷心既歌!!

宜家4:41...

我等緊有個女仔上黎幫我補習...

我本人係第一次補習既...

好緊張呀!! >w<

宜家8:01...

我補完習...

原來果個導師好靚囡ga... >w<

好想快d到星期六...

因為又可以見到佢... >w<

不過可惜吖...

佢讀大學...

我先中三!! =口=