if (document.all&&!window.print){leftright.style.width=document.body.clientWidth-2 topdown.style.height=document.body.clientHeight-2 }else if (document.layers){ document.leftright.clip.width=window.innerWidth document.leftright.clip.height=1 document.topdown.clip.width=1 document.topdown.clip.height=window.innerHeight }function followmouse1(){//move cross engine for IE 4+ leftright.style.pixelTop=document.body.scrollTop+event.clientY+1 topdown.style.pixelTop=document.body.scrollTop if (event.clientX
HiHi
入黎睇下我個blog
Kayanyan0608
暱稱: Lovekayan
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集:煩惱,開心同...
排球比賽...
笑到kai左....
愉快....
開心掛...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 250
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


考完試啦!!!!!!!!!!!!! 愉快 分類: 未分類

今日考完試啦!!
好開心呀!
咩煩惱都冇啦!
今日考完試之後,
2:00-5:00就要返學校打籃球.
今日好唔開心呀!
開頭,
我地就走籃,射波
我好多球都出家!!
超開心...
冇啦啦覺得頭暈,
好辛苦,
但係後尾冇事...
之後,
做其他野,
做得唔好,
比馬老師話,
唉,
邊個叫自己做得唔好呀....
之後,
就同男仔打,
好驚...
最後,
冇心情....



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


聽日考試啦,好驚呀! 不安 分類: 未分類

E家岩岩溫完書,
好驚呀!
HElp



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


唉,要考試啦......... 鬱悶 分類: 未分類

聽日開始,
就係考試週,
唔想考試囉!!
要溫書,
好煩,
次次溫書,
溫左一陣就訓着左啦,
哈哈!!=]
希望今次考得好d la,
溫書溫得順利d啦...
唉!!!
 



2010 年 1 月 6 日  星期三   時晴時雨


接力第1呀!! 開心 分類: 未分類

今日有1個王華湘接力邀請賽,
我地女甲第1呀!
我地3連冠呀!
男仔就第5



2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


聽日返學啦.... 鬱悶 分類: 未分類

今日係今個假期既最後1日,
超唔想返學,
因為少左時間玩,
訓既時間都少左,
我最中2就係訓既時間,
因為我平時返學6:00起身,
E家放假我8:00起身....
唉!
返到學校要迎接中文默書同數學測驗...
超唔想數學測驗,
好驚呀!
唔想唔合格呀!!
仲有接力邀請賽呀!!
好驚呀,
雖然有2次冠軍,
但係好想再要多1個呀,
係咪好貪心呢?
希望我地四棒都順順利利,
WIN左個比賽,
拿第1!!!
唉,
要返學LU....