| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 22 日 星期五  |
考完試啦!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日考完試啦!!
好開心呀!
咩煩惱都冇啦!
今日考完試之後,
2:00-5:00就要返學校打籃球.
今日好唔開心呀!
開頭,
我地就走籃,射波
我好多球都出家!!
超開心...
冇啦啦覺得頭暈,
好辛苦,
但係後尾冇事...
之後,
做其他野,
做得唔好,
比馬老師話,
唉,
邊個叫自己做得唔好呀....
之後,
就同男仔打,
好驚...
最後,
冇心情....
|
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
聽日考試啦,好驚呀!  |
分類: 未分類 |
E家岩岩溫完書,
好驚呀!
HElp |
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
唉,要考試啦.........  |
分類: 未分類 |
聽日開始,
就係考試週,
唔想考試囉!!
要溫書,
好煩,
次次溫書,
溫左一陣就訓着左啦,
哈哈!!=]
希望今次考得好d la,
溫書溫得順利d啦...
唉!!!
|
接力第1呀!!  |
分類: 未分類 |
今日有1個王華湘接力邀請賽,
我地女甲第1呀!
我地3連冠呀!
男仔就第5 |
2010 年 1 月 3 日 星期日  |
聽日返學啦....  |
分類: 未分類 |
今日係今個假期既最後1日,
超唔想返學,
因為少左時間玩,
訓既時間都少左,
我最中2就係訓既時間,
因為我平時返學6:00起身,
E家放假我8:00起身....
唉!
返到學校要迎接中文默書同數學測驗...
超唔想數學測驗,
好驚呀!
唔想唔合格呀!!
仲有接力邀請賽呀!!
好驚呀,
雖然有2次冠軍,
但係好想再要多1個呀,
係咪好貪心呢?
希望我地四棒都順順利利,
WIN左個比賽,
拿第1!!!
唉,
要返學LU.... |
|