Kayse : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

❤→你的出現☆我更加幸福←❤

 
 
我 的 資 料

暱稱: >彭.彭<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
 
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
難道...這是緣分嗎?
從此,再也沒有你的角...
April~22~May —— 一...
20120519
20120518
日 誌 分 類
全部 (93)
し●vе (14)
☆Wǒ☆ (24)
生活 (33)
我與FD (15)
朋友/同學 (5)
未分類 (2)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RSS Feed 
2010 年 6 月 23 日  星期三   陰晴不定
   
落湯雞 忿怒

今日一放學,蘇蘇就話要去圖書館。

好啦!我就陪佢啦!…

點知行下行下就見到Kelly同李寶x,跟住蘇蘇就話去置樂阿英度食嘢。我話:【你請啊?!】佢話:【哦!】

到咗阿英小食,蘇蘇話打個電話俾吳子健...點知見到陳xx係蘇蘇後面,傾啊!……(又問佢地係邊?等等。)

我望去前面,突然間,見到曾x文伸過頭來,跟住,蘇蘇即刻跑出去。

陳xx走咗之後,我地背叛咗阿英去咗吉吉食嘢,跟住又見到Kelly。

我地狂傾狂係度笑,講咗好多秘密俾我地兩個聽。

Kelly走咗,跟住我地又陸續咁走咯!

我地又打電話俾吳子健,佢話番緊屋企。我地問佢地去咗邊?佢話去咗阿英買珍珠奶茶飲,跟住就去圖書館,最後就番屋企啦!

我地狂問佢……

去完圖書館啦!我地行到天橋,蘇蘇話:【陪我番屋企啦!】(扮可愛聲)我受唔住佢把聲,心軟,就陪佢咯!

點知行行下,突然間落著傾盆大雨。蘇蘇立即羅遮出來啦!點知愈落愈大,仲要加狂風哦!一下子,我地兩個即刻濕晒。

我地行到大耳子屋企留下,打電話俾佢,叫佢羅把遮來,佢既然話屋企冇遮。

之後,我地打俾吳子健,講咗勁嘟,先肯來送遮來,要我地係愛智等。

到咗愛智,佢就羅把遮我。

吳子健真係個好人!既然會送遮被我地,你好

如果我同xxx到以加冇分開嘅話,佢都應該會咁做嘎!(我相信)

 今日真係……嬲死蘇蘇啦!累到我變成落湯雞。但係佢都有陪我去車站都算好啦!放過佢啦!


分類: 我與FD
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Kayse 的日誌)


winsonlau 於 2010-06-30 08:44 PM 發表:
cm
by文
on99
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



健.!_! 於 2010-06-26 03:01 PM 發表:
★c0mm3nT`x)
by:健
要回呀`=P
做咩講我名出黎呀-_-"
頂你個肺-_-"
插返你個胃-_-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有膽咩!
Posted at 2010-06-26 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ku34 於 2010-06-24 04:22 PM 發表:
c0mm3nt=]
哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy117788 於 2010-06-23 08:19 PM 發表:
講得好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講緊吳子健&蘇蘇&我啊!
Posted at 2010-06-24 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emily980619 於 2010-06-23 08:05 PM 發表:
洗唔洗要密碼啊?
吳子健係個虛偽ge人,
仲話佢好人喎~
唉,真係無眼光啊!!!
by 白痴的敏
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果有日落雨,你叫個男仔送遮俾,我諗佢都唔會凸登送遮俾你嘎!
Posted at 2010-06-24 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]