Kayse : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

❤→你的出現☆我更加幸福←❤

 
 
我 的 資 料

暱稱: >彭.彭<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
難道...這是緣分嗎?
從此,再也沒有你的角...
April~22~May —— 一...
20120519
20120518
日 誌 分 類
全部 (93)
し●vе (14)
☆Wǒ☆ (24)
生活 (33)
我與FD (15)
朋友/同學 (5)
未分類 (2)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RSS Feed 
2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天
   
分班結果 滿足

點解呀!點解哦!

連個天都要玩我。

今日,一番呂中就知道精英班(1A) D人,我地呂小得幾個人,一隻手指都數得晒。

偏偏就係冇B.C.D班嘅。

跟住,我放咗學去問阿SIR【今晚或者聽日就會係呂中個網到公佈啦!】

下晝......

楊靖雯打電話來,話邊個邊個入咗邊班...

蘇蘇係C班,而我呢?!就係D班

我好似從來都逃唔出D班嘅魔掌咯!

係呂小個陣,全部都係D班;

以加,升中學又係D班(好似3年都係同一班)

跟住,我就問佢【阿...x嘉x...佢係咩班啊!】

初初以為佢係B班,點知原來係D班。

雯仲要係度恭喜我咯!

氣死我啦!

點解啊?!

我偏偏唔想各個人同我一班,個天就偏偏要我同佢一班(60%唔想,40%想)

唔同真係個天整定嘅?

我地真係咁有緣分?

如果俾爵之前,緊係求之不得啦!

但係,以加嘅關係,得咩?!(我覺得:冇可能嘅事)

唔同我真係要承諾番之前各個...

我驚我自己做唔到咯!

蘇蘇講過【幸福係要自己爭取嘅】

哩塵,我知。

但係,另一個人唔接受都冇辦法嘎。

我驚我去爭取之後,跟住失敗咗,就連(朋友)都冇得做啊!

我根本就唔知X嘉X想點。

邊個可以幫下我啊?!

我以加都唔知係定係更或是係

我可能會盡我能力來挽回我一切所損失嘅嘢感情。(30%)

我覺得自己係順口開河,根本就係做唔到,我自己一D信心都冇。

 

 

 


分類: ☆Wǒ☆
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Kayse 的日誌)


xiaojianw810 於 2010-07-23 06:06 PM 發表:
★c0mm3nT`x)
by:健
要回呀`=P
開心啦你":D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一D都唔開心!
Posted at 2010-07-24 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cman333 於 2010-07-23 02:51 PM 發表:
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fish1010 於 2010-07-22 05:51 PM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaming112 於 2010-07-20 01:32 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ku34 於 2010-07-20 01:27 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xiaowingwing 於 2010-07-20 08:15 AM 發表:
恭喜!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LeUngKiTHuI 於 2010-07-20 08:09 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-07-20 01:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]