嘩!!今日好多中學老師話想走…
佢地講D野令我好感動呀…【好想嘔呀=_="】
個個老師都話咩好好讀書…
又話咩咩咩要好好珍惜係到讀書的機會…
悶到爆…
放學番左小學…
又要幫手清理音樂室…
跟往又話遲D請我地食飯…(多數都係個間P.K. Cafe)
都唔知幾時先食到呢餐…