今日我朝早返LTP學zither啦!竟然比我見到”林進軒”喎∼之後我行到番去學校啦∼我見到F.1仔Tim∼之後學zither又教左一首新歌∼教”帝女花”!老師就彈得好好聽啦∼而我就...唉!我會加油嫁啦∼放左之後同左呀K去M記啦!我哋揾位個時就見到”黃志偉”佢係我哋個班最黑人憎ga同學∼佢果d fd就猛咁望住我哋係到爆講”黃志偉呀!黃志偉呀!黃志偉呀!黃志偉呀!黃志偉呀!”
我心諗鬼唔知佢係到咩..之後我哋搭抬啦∼因為冇曬位∼之後呀K就坐左落去啦∼我重未坐∼我想坐個時好無奈囉!”黃志偉”個fd同我hi囉∼哈x2我係到扮睇唔到,之後出左去買雪糕啦!入番黎個時佢個fd又係到望住我∼之後我織刻坐底,扮望唔到佢咁∼╱╲╱╲〞點知食食吓野個時有2個女人係到坐底∼原來係果個男人等ga∼冇lala聽到個男人講“講坐!您好!您好!”<∼用普通話lu∼之後又係到握手!
我同呀K驚到去左!之後我諗住睇吓呀K走未啦!一望我見到“黃志偉”同佢d fd全部望曬過我哋到∼呀K到驚到呀..
之後lunch去左食野啦!又見到“多啦美”∼又見到肥bon同正正∼正正係我家姐黎嫁∼ka!佢見到我之後就入左黎啦∼佢問我食唔食布甸~好好人呀佢~突登拿入黎問我呀~
2點個時同winnie去左圖書館∼∼之後行街街∼番到home溫exam果d野∼冇啦∼∼
|