今日我好早就醒左啦∼因為咳醒啦!我溫左一陣朱∼之後我個堂妹就黎左啦∼同佢食完野之後就去左行街街啦∼∼我同佢去左新達∼圖書館啦!佢又話唔想去大中∼好lazy∼佢話唔想行喎∼連搭車都話唔想去..唉..佢又肥左又矮左啦!哈哈∼
唉..今日比人話呀!好慘呀∼∼佢話我好比張相人哋睇bo∼唉..果個人同左candy講∼我好似比人出賣左咁囉∼∼唉..算啦!算啦!之後我哋爆影相∼爆唱歌∼爆係到錄音!我唱得好難聽呀!我錄音係好難聽嫁...現場會好dd∼∼正到我電話冇曬電呀...