今日好慘呀LIBS堂..好悶呀!正到我鬼死咁想訓喎..不過上校長堂唔訓得..之後重要令有反應咁比反應佢!
好彩最尾個堂好好睇呀d show..請左由美國黎ga一隊band!唱歌歌超級好聽呀..好聽過HK明星!重唱左3首中文歌歌天呀..最好笑有個78歲ga呀婆都唱∼but好難聽!之後個隊band隊唱多一次”愛是不保留”因為我哋話要唱多一次∼正到好似開show咁..正呀!
放左學去左補默..choir都冇唱就返左home啦..返到屋企係到爆溫朱..因為要uniform test呀∼又要做H.W.呀∼唉...
|