唉..今日中文又冇溫朱啦∼ 又肥左∼ 我頂佢呀! 要vivian wong默呀! 星期一好多野做∼
choir攞唔到第2&第1∼ 算啦!我都冇諗想要攞∼ 重估唔到咁高分天呀! 79分∼ 個個都話2音d人正到咁∼ 又背得唔熟呀∼ 又冇表情呀!