|
|
2010 年 8 月 21 日 星期六  |
| 終於,,,,返黎-.- |
分類: 未分類 |
別有意思的一間店xD

我家的菇頭小妹妹-3-

姑姑家的風景相

聽呀媽講o晒
姑姑自己整的=.=

姑姑家竟然有隻小白-.-
仲要係自來狗x_x

見到小白都唔簡單
仲要見埋小黑-.- (冇特別意思嫁-3-)

|
|
|
TWTjai 於 2010-08-21 11:54 PM 發表:
不安
|
網主回覆
為何-3- Posted at 2010-08-22 12:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-08-22 12:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2010-08-21 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|