今日去左bbq-0-
有我,泉,良哥,陳希倫,家寶,小麗,大頭欣,桔同埋{{唔認數既炳強}}
11點去到
講明唔好遲唔好遲點知得我同良哥準時sosad
跟到2點先搵到爐
d人重陽唔去燒衣紙走去燒野食
頂佢個肺-0-
n年冇燒
發覺自己燒得好好咪xD(認同既請讚xD)
跟住5點幾成班友走後探劉亨
不過我冇去到~_~
有人送份東方比劉亨嗎a_a?