Keeping123
暱稱: 川周
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 10 月 16 日  星期六   晴天


on99又幾好玩既一日-0- 分類: 未分類

今日去左bbq-0-

有我,泉,良哥,陳希倫,家寶,小麗,大頭欣,桔同埋{{唔認數既炳強}}

11點去到

講明唔好遲唔好遲點知得我同良哥準時sosad

跟到2點先搵到爐

d人重陽唔去燒衣紙走去燒野食

頂佢個肺-0-

n年冇燒

發覺自己燒得好好咪xD(認同既請讚xD)

跟住5點幾成班友走後探劉亨

不過我冇去到~_~

有人送份東方比劉亨嗎a_a?






訪客留言 (返回 Keeping123 的日誌)


chausnow 於 2010-10-16 11:18 PM 發表:
你做咩吾去埋睇亨妹?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

屋企人急call sosad
Posted at 2010-10-16 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaichuen 於 2010-10-16 11:06 PM 發表:
陳希倫..  邊個黎a_a"?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同音字姐-.-
我地唔洗考查甘多@@
Posted at 2010-10-16 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crazy121 於 2010-10-16 10:26 PM 發表:
但你冇燒比我囉:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但你唔去囉sosad
Posted at 2010-10-16 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinkwok 於 2010-10-16 10:25 PM 發表:
你果D完全冇燒烤風味囉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點會燒到成舊炭甘-.-
Posted at 2010-10-16 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]