唔知係咪真係有咁既事
命運既野真係好難講!
呀靜話我30歲前會有2段重感情既出現!
一個好好既朋友~唔理點都好! 我都會記得發生過咩事! 好關心呢件事呢個人!
唔知個個係咪你.?我對你既事真係好著緊!一見到你msn打既野我就會去膽心你!關心你!
不過可能你覺得我煩啦! 開始無咩理我! 不過我都應該要去習慣一下無人理會既感覺!
好多野我都係放得太重感情落去做!
所以最後我先得出既係傷害到自己好深!
以上講既人唔係呀靜~"~ 請勿誤會~
依家我自己想點我都唔知! 見到好多朋友都有自己既出路!!
但係我自己又點呢?
我既目標去左邊呢?
我係咪應該要放棄晒所有無可能會發生既感情!
等自己可以冷靜落黎呢..
唉....
|