灰爆的一日... 朝早遲左出去同震動做GYM ok啦唔錯唔錯 今日都好落力去做!" 做完之後mic打黎話游下就... 下.... 唔係夜晚咩... 之後答應左爸爸去飲茶 咁我就話好啦 我到啦! 不過要4:30先到 點知..去到佢地話係去摩士.......... =.= 摩士之前先有新聞出完.. 我唔想死lo..... 但係答應左都要去!! 去到.. 頂!! 收池lo唔該!! 無得入!! 今日真係柒到無朋友lo~