黑仔日記
感情分為三種:

第一種付出的是語言。
第二種付出的是時間。
第三種付出的是生命。

沒有哪一個更美好更可貴,因為這三種我們都需要。可是第三種最傻。因為沈默的表達代價最傻。
KellyJack
暱稱: ◤友型仁◢
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期六
靚*
DAY2
DAY1
傻仔的一日
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 88
今日人氣: 0
累積人氣: 3227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天


DAY6 分類: 未分類

今日帶個結他返去....事關再唔夾歌...真係幾難去比賽...

上d堂都係好悶...唔係俾人搞...就係訓教....

lunch....亞鵬帶左我地去ol果度食....一路食一路話又幾好幾好∼

真係頂佢唔順....搞到好似間野係佢開=.=

返去夾下歌....我仲唔識唱歌...唉∼

和音都唱錯...真係死俾你睇,,,

上家政...d雞脾果陣味勁難頂∼但係我都要左2隻=.=

放學話去留係班度....唔係呀...真係想我死....我係陽台坐左一陣...

唉∼最後我都入左去...入去2分鍾都唔駛...就走得....正呀∼早知我唔入....

本來要夾歌....頂∼個個都返團契...我叫你地帶結他...你地應該講聲啦....

之後同黃毅去左打機....x-hero終於打爆左機,,,我仲係最勁=.=(只計殺得最多)

返家....訓一陣教...

 






訪客留言 (返回 KellyJack 的日誌)


小la 於 2005-11-16 10:58 PM 發表:
嬲完咪?
你都嬲左好耐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我都唔知點解你話會我嬲你=.=?
Posted at 2005-11-17 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魔鬼鵬 於 2005-11-16 10:13 PM 發表:
明明好食過必發\_/
一樣廿蚊緊係去ol啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok~>>>得得得
但係要進行儲錢大計
Posted at 2005-11-17 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]