明天,洪K就要走喇
我同其他人都唔想你走
我好想時間可以倒流
可以和洪K一起
我知道小煒姐同我--------------
都唔想你走嫁
----------嗚-----------------
我今日真係好僧個個(白痴仔)
我唔明佢邊Fuck好
佢又低B又樣衰
重踏我件3
正一(PK)
今日
我番中學我時候,好開心! ! ! !
因為今日放學的時候落雨,我地一路行一路落雨
好似隻[ 落湯幾 ]咁
因為大雨到番傘
但番到O企
俾亞媽罵
罵到哭
-------唉--------