`どうぞ話しなさいことを喜ばない;`;いなば喜をとこいさなし話ぞうど`


Kellyy
暱稱: IeNG"__
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
好友名單
'~MaNdY-] (MandyLeong)
♣麗麗小月月友
♣琳琳小月月友
♣雯雯小月月友
:::PENG=)` (CHONPENG)
♣穎仔小月月友
小嘿嘿 (wingcheong)
单眼皮. (k852456)
♣欣仔小月月友
Sharon-Lai (SIN1228IENG)
♣貞貞小月月友
♣曦仔小月月友
♣晴晴小月月友
♣康仔小月月友
♣雯仔小月月友
♣傻瓜小月月友
♥Celia (nicecelia)
kuong (ringokuong)
SilvEr"x]] (SISI0715)
YuM!☺ (Color00)
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 763
今日人氣: 4
累積人氣: 4197
文章分類
全部 (78)
*記一天* (64)
其他 (10)
未分類 (4)
最近訪客
最近沒有訪客

 

♥It  is your luck to have one who cannot live without you♥

2009 年 10 月 13 日  星期二   清涼


唉..調得位未 鬱悶 分類: 未分類

聽日派代數幾何na..仲唔知派唔派中文添..雙重打擊!!

今日同人<咬>開窗定開冷氣..唉~你地咁大條道理

秀蘭ar~你快d將d男仔調曬黎e邊曬太陽la..

有個理由真係笑死我..自己開冷氣仲同我講環保..

我夠知你開冷氣又開門走曬d冷氣落..你仲大大聲聲同我講環保..用下腦la- -

又唔俾開大風扇..我又吹唔到冷氣..又要曬著兩邊既太陽(門同窗既)

睇著d樹葉吹到歪曬..已經睇得出自然風有幾大風la..咁大風你仲開冷氣

你係有幾環保ar..叫你黎坐我個位又唔肯..你講曬la..

唉~搞到好似同成班咬交咁..陰公..我想涼je..都有錯..唉~~(熱既程度::::成個背脊出曬汗)

========================================

今日第三堂落去吉針..d人行出黎話好痛..頂~呃人既..

全程只須三秒.1叫你望第二到2吉左3搞掂

一d感覺都無..不過之後有d麻...中午番黎俾妍打左幾下痛死..

之後回打番佢..唔好意思..有下大力左..痛死你..v___v

放學田田叫我陪佢問莉莉拎紙..大佬ar..唔係我唔想去lo..

我要去影印ar..本野又唔係我ge..你咁講好似我錯曬咁lo....

之後陪欣欣玩中文週d攤位..哇..歷史哥d幾easy wo..

第二個就難la..玩詞性.錯別字同書面語..得書面語係簡單既..唉

不過我好彩撞岩左個錯別字. lucky~

聽日再去玩過..          修身堂套戲好睇..聽日仲有得繼續睇 gd!

 

 

=n小丸子n=''''HAPPYBIRTHDAYANDHAPPYEVERYDAY

 ''''             old one years today

發稿TiME:2009-10-13 09:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

在生命裡 擁有一個永遠離不開你的人 是你的幸福






訪客留言 (返回 Kellyy 的日誌)


LaM_CLL 於 2009-10-14 10:26 PM 發表:
.0.真系得閒'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係得閒下..好攰lo=3=
Posted at 2009-10-15 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GT950801 於 2009-10-14 09:28 PM 發表:
... ... ...JANE嬲你 =3=不過都係開玩笑JE
哥日好似你同成班嘈咁~埸面好笑!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係好笑下=3=
你哥日問我做咩唔刪門.好似企佢地哥邊咁@@
Posted at 2009-10-14 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BEAR1023 於 2009-10-14 06:40 PM 發表:
COMMENT~
睇咩ar,唔會係d咩呱?=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你傻gu..
你係home先會睇gu je
Posted at 2009-10-14 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a9394520 於 2009-10-14 04:15 PM 發表:
CM FOR 盈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx leilei
Posted at 2009-10-14 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a9394520 於 2009-10-14 04:15 PM 發表:
錯別字果到仲易呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 詞性先難ar..
今日我排到哥d都好簡單ar..勁開心
Posted at 2009-10-14 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai_503 於 2009-10-13 10:36 PM 發表:
cm=d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哇哇..你做咩唔打blog ar>0<
Posted at 2009-10-14 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elanne325 於 2009-10-13 10:28 PM 發表:
C0MM2NT;;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-10-14 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JANE5201314 於 2009-10-13 10:26 PM 發表:
哼...要影印仲玩中文週攤位
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我要等埋欣欣lo..
本書要還俾佢ar..
佢哥日唔玩..哥檔就無得玩na= =
Posted at 2009-10-14 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k3lonlon 於 2009-10-13 10:07 PM 發表:

C0MMENt..

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX
Posted at 2009-10-14 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChingKi95 於 2009-10-13 09:54 PM 發表:
Cm ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=]
Posted at 2009-10-14 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
happy birthday to me...
封塵既blog
0_______0
唔知今日算唔算開心.....
凍冰冰..做隻新品種企...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Time