G•O•N's Blog
歡迎黎到家爾G•O•N日記!

請到http://www.xanga.com/Ken0522
↑轉左去XANGA~
Ken0522
暱稱: 家爾G•O•N
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
XANGA完工
輕鬆~...
旺角一日遊...
重新開始...
迷失了...找不到自己
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
J倫XANGA
呀銘XANGA
豆漿xanga
肥興xanga
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 17 日  星期二   陰天


無聊過一日= = 滿足 分類: 未分類

今日兩點幾先起身,訓完都係好累,但又再訓唔到,打機了事~

打到4點幾,沖沖涼,換衫出荃灣,去CITY個間SMARTONE買增值卡,我咁大個人仲係用緊增值卡,真係慘= =。

買完之後順便睇睇手機價啦,E~好平喎N73 E家上台價$1880,仲抵左,仲想買@@

上次問我老豆轉機既事,佢唔想我買N73= =,一係就買6288,因為$0機價...

6288係好,但係我唔多鍾意,個LOOK都唔錯既~,不過我鍾意N73多D,型仔得多呢~

睇完手機番屋企LU,醒起八達通冇乜錢錢,得番個5個幾,唯有搭66號屋企,行行下岩岩見到架車走左,O住咀睇住佢走,

個架仲要係S3V,我勁想搭個架,竟然走左= =等左十幾分鐘,有架66黎緊囉~上到架車,熱到熔,算啦...冇錢要搭冇冷氣

巴,上上層,好COOL,仲舒服過冷氣巴呢~上屯公有巴過巴,好快,十幾分鐘就到屯門啦~好快,不過到左屯門,

仲有好多個站先到屋企個頭= =番到屋企6點3囉,上一上MSN搵下人傾傾...見OSCAR又失戀,無謂再煩佢啦....

太過得閒,打BLOG~~今日草草了事,今日係咁多先,SEE YOU~

POST張相先,有點樣衰呢= =

我要錢錢呀~~~!   $0身家中...






訪客留言 (返回 Ken0522 的日誌)