琴日約左雪犬﹐Anson﹐膠豪﹐Daniel等成班Discuss人去左馬鞍山踩單車﹐唔經唔覺都有成N年無踩過單車lu...
攞左車都有D擔心會唔上手﹐但其實都無乜野同埋今次係考左車後第一次踩車
比以前更識用個波箱﹐唔會下下用最細隻齒輪起步
加上心肺功能比以前好左﹐踩完之後都無特別喘晒氣 =)
條線就係由馬鞍山開始﹐經沙田﹐大埔(食lunch)﹐大埔海濱公園﹐大美督(影大合照)然後回程再經大埔海濱公園直達馬鞍山
大埔海濱公園條單車徑都好踩﹐好多樹陰同有海風吹
跟住到大埔工業村踩入大美督﹐半路丫同就話佢架車有事想換車﹐我就同佢換
但我踩落又無乜野特別唔妥﹐除左好似無3波 =w=
跟住入到大美督真係多車到飛街﹐好多都係family day同friends gathering@@
不過最怕都只係有D細路失驚無神飛出黎
影左D相抖左陣就直飛番馬鞍山﹐全程都係一路係甘玩個波箱
最後都係由尾數上黎第二番到馬鞍山還車...
個8月15同大脾都係酸痛無比 :(
雖然酸痛無比﹐但又真係玩得好開心 ^v^



好期待再有下次 ^^
還完車吹左一陣水就等車過海同個阿伯食飯
食完就坐尾船番歸 ^^
PS第一次係fb貼相可以惹黎過百個comment =v=
28/12
今日晨早出左去飲茶﹐飲完茶就過左去維園工展會
多人就麻麻喇﹐不過就好晒 =w=
買左D炸蒜同柚子茶之後我就過金鐘再試戴con
而我爹娘就繼續行
今次都搞左成幾個鐘﹐so far都get到個竅門
但對除個下都係無咩信心 :(
仲似乎驚動左另一個shop assistance xp
搞完之後就過番KLN番歸整埋去韶關D野
明日往韶關進發﹐ 除夕番 xd