Photobucket
KenH2010
暱稱: Ken仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
當年既男親女愛﹐到今...
ESC的比喻
12-8, nothing specia...
Semester 2首日
Am I still suitable ...
文章分類
全部 (68)
交通工具乘坐記錄 (3)
純粹記錄 (46)
未分類 (19)
網站連結
fb
fotop
MiniK (Warning﹗極少...
xg
微博
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 132
今日人氣: 9
累積人氣: 3528


RSS 訂閱
RSS Feed
晴天 2010 年 12 月 28 日  星期二 晴天

27/12---28/12 滿足分類: 未分類

琴日約左雪犬﹐Anson﹐膠豪﹐Daniel等成班Discuss人去左馬鞍山踩單車﹐唔經唔覺都有成N年無踩過單車lu...
攞左車都有D擔心會唔上手﹐但其實都無乜野同埋今次係考左車後第一次踩車
比以前更識用個波箱﹐唔會下下用最細隻齒輪起步
加上心肺功能比以前好左﹐踩完之後都無特別喘晒氣 =)

條線就係由馬鞍山開始﹐經沙田﹐大埔(食lunch)﹐大埔海濱公園﹐大美督(影大合照)然後回程再經大埔海濱公園直達馬鞍山

大埔海濱公園條單車徑都好踩﹐好多樹陰同有海風吹
跟住到大埔工業村踩入大美督﹐半路丫同就話佢架車有事想換車﹐我就同佢換
但我踩落又無乜野特別唔妥﹐除左好似無3波 =w=

跟住入到大美督真係多車到飛街﹐好多都係family day同friends gathering@@
不過最怕都只係有D細路失驚無神飛出黎

影左D相抖左陣就直飛番馬鞍山﹐全程都係一路係甘玩個波箱
最後都係由尾數上黎第二番到馬鞍山還車...
個8月15同大脾都係酸痛無比 :(
雖然酸痛無比﹐但又真係玩得好開心 ^v^

好期待再有下次 ^^
 

還完車吹左一陣水就等車過海同個阿伯食飯
食完就坐尾船番歸 ^^

PS第一次係fb貼相可以惹黎過百個comment =v=

28/12
今日晨早出左去飲茶﹐飲完茶就過左去維園工展會
多人就麻麻喇﹐不過就好晒 =w=
買左D炸蒜同柚子茶之後我就過金鐘再試戴con
而我爹娘就繼續行
今次都搞左成幾個鐘﹐so far都get到個竅門
但對除個下都係無咩信心 :(
仲似乎驚動左另一個shop assistance xp

搞完之後就過番KLN番歸整埋去韶關D野

明日往韶關進發﹐ 除夕番 xd

Departure time:2010-12-28 11:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 KenH2010 的日誌)


joeyshan2010 於 2010-12-29 03:06 PM 發表:
我都好耐未踩過la`
唔知有冇"生繡"呢..
'''好'想'踩'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
技術唔會既
要擔心不如擔心下部車有無生鏽好過xd
Posted at 2011-01-01 09:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]