唉﹐琴晚就訓唔著 今朝就訓過龍 ~____~ 呢個鐘數番到學校個maths tute就上到唔湯唔水 係屋企無聊就update下先 xd 番到黎開左學之後發覺D時間又回復到好似放假個陣過得甘快 轉眼就過左半個semester﹐番埋下個禮拜就放1個禮拜假去旅行 十分期待^^ 同時都希望我個TEP test可以大部檻過 諗番起收卷個陣真係好不安 :(