| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 1 月 24 日 星期三  |
| 呢排咁多現實要面對ge?? |
始終要面對現實^行catwalk~ =.=25號rehearsal,26號正式比賽... ...天氣好凍呀~
好驚pk
|
| 刊登時間︰2007-01-24 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
| 係時候面對現實la |
中: 綜合,48.5/70 聆聽,16.5/20
閱讀,25/50 作文,35/50
英: comp,66/100 ass,57/100
數: 90/100 (全group第5)
ls :71/100
geo:70/100
his:76/100
chh:79/100
total:575 average:71.875
得maths同中史好dd 唉~
|
| 刊登時間︰2007-01-16 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| yeah |
終於考完試lu
成績...遲d再算啦
不過阿媽真係好人
下晝竟然叫我捧住d蛋
擺明叫我考試捧蛋...=.= |
| 刊登時間︰2007-01-09 05:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
真係hapi~  |
今日學校開x'mas party,一早就返到去,
睇到間rm亂到物咁(前日走果陣冇拾野)
等christy返到一齊包埋d燈去
then去hall 崇拜,悶到... 黃蓉b竟然係度zzzzzzz...
sa表演果陣先好睇d,估唔到今年ge副社長唱歌真係咁'勁!
但pta搞果個真係屎到物(唔想再講)
d老師最後壓軸出場mr 梁俾人xx
唱完落幕後,d人係咁叫安歌(mr 梁係幕後係蕉,但個幕拉番時佢俾人拉都拉唔切)=.=
上返班就開始"搶食"好快俾人搶晒~
之後d game 都okay悶
放左學就返呂明才,原本嚴生唔記得我地約左佢食野
返到去佢地係度番新樓梯壁畫,1630油到1800(油到唔想走)
之後一齊去左打邊爐,
傾左好多野唔捨得走,食到2115,仲有好多野傾
不過魚魚要返o企做hw,所以我都走lu
等到a12都成2145
係真正呀今日
ps:
(不過無時間叫manyeeman教我織頸巾>.<)
|
| 刊登時間︰2006-12-21 12:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
| 很冷很冷 |
今日跑9分鐘
第一輪跑果陣落住微微雨
我第二輪跑就已經好大雨,但mama wong要我地跑埋
雨愈來愈大,人愈來愈殭
一陣間已經成身濕晒
跑完後係咁震,隻腳d水係咁流
then我地要mama wong俾我地搭lift
點知課室有人用,上左12樓個reading room,個個達晒落梳化
之後mama wong開左rm103俾我地o斗
then要佢請我地食熱朱奶(後尾我地覺得唔係幾好就冇收到佢俾買朱奶d$$)
不過mama wong都算好人陪我地雨中慢步
|
| 刊登時間︰2006-12-14 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
| 好慘~俾人打劫 |
今日去左藝術館,俾左20蚊入場費
入到去唔係欣賞畫,而係欣賞佢d"字"-----------浪費!
企到腳軟
走果陣先知有小x子攞only$20
有晒咁多畫
>.< |
| 刊登時間︰2006-12-02 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 22 日 星期三  |
| 無奈=.= |
無啦啦俾人傳話我做左medol
仲要係人地班d人同我講果隻,我都唔知咩事~~~~~~~~=.=
仲話其他班個個都知... ...
聽日仲要開班會,投票
"希望唔好係我,,希望唔好係我,,希望唔好係我,,希望唔好係我"
今日去睇果個drama,
勁勁~~勁ar
個"pink boy" 好q呀 |
| 刊登時間︰2006-11-22 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
| YEAH |
long time no see
好開心呀~~~~~~~~~~~
鄭嘉穎攞"最佳男主角" |
| 刊登時間︰2006-11-11 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
| 聽日final la |
jenkins add oil ar
雖然今年攞champion ge 機會好微... ...
|
| 刊登時間︰2006-11-08 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|