|
今日成日係屋企...
好悶....
又架起支MIC..重錄歌<<May I Love You>>
沒聽過的朋友可以點擊以下地阯:
http://www.yyfc.com/play.aspx?reg_id=103213&song_id=879084#&type=4
妹呀..我真係好中意妳送俾我只歌呀..
愛死妳 >3<"
夜晚吖媽打電話返黎..
話表舅同泰國的叔公黎左...
好似話黎廣州參加咩第99屆交易會..
同表舅頃左下香港D嘢..
哈哈...我去香港有地方住啦哇..Happy!
今年10月...
睇黎個個都好黑....
都癩曬嘢...
吖龜一鑊無左800$...
都叫妳地班友仔小心D架啦 =="
中招了..驚未?
肥陳話聽日去六榕寺拜神..
都好嘅...清清霉氣
一滴酒...
解一夜愁...
寧願夢境內...再不會遇見妳
PS:
不知道如何才能讓妳明白..
不知道做什么才能讓妳明白..
不知道什么時候才能讓妳明白..
這場遊戲 我不知如何玩下去.. 前進=退后 退后=退得更后
只能原地踏步? 時間結束 Game Over

|