今日day six,諗住死梗,
P.E.堂實死呀,又做sit up,又做push up(掌上壓)
不過,我地堂堂都咁好采,哈落雨喎,鄭sir,對唔住呀,我都唔想
過左reading time就係我既天堂,電腦堂呀,八日一次(冇放假),真係呀
玩下"攪機"係機呀,唔係基呀,睇清楚d好
幾好玩呀,個唔知咩呀生係度嗡嗡嗡,我都唔知嗡乜(嗡=up)
佢把聲又成個女人咁喎,真係難頂,佢又叫我地唔好拎個cpu出黎,
唔俾攞?我係都要攞呀,咁我就一下拎左fan出黎,
拉一拉個手掣,一拎,oh~so easy~
左睇右睇都冇咩特別.......咁想放番落出,放下放下,oh!
好似唔好咁易喎,係我好驚之時,張sir黎埋,死喇
再放咯,好采,冇事,再放番個fan,原來仲死過放cpu,
差d整親手添= =係差d,冇事.....
|