終於考完試,可以鬆一鬆喇...
放左學去左全灣,
做左咩,發生左咩事,
吾好提lu,我都有吾岩既,
係到同您地講聲"對吾住"!!
之後就去左citywalk,
有好多個傻婆係到喊T^T(我都有份HEHE)
跟住我地就去左銀龍食飯!!
我地坐出面,係到偷睇波,
因睇波每人最小要$52==
入面D男人係到大叫,
我地成班女仔又係出面大叫=0=
(其實我個位睇到波,仲好清楚...)
本來呀發都係係個到食飯睇波,
可能佢吾想見到我掛,所以去左第2到,
hehe...其實呀發同我講左吾關事,
係銀龍已經冇位喇,所以先去第2到姐。
我地食完飯去左m記,
我杯雪糕$1.5炸><正
我既第1次同朋友唱K,第1次去街去到咁晏.......
嘩!!!我D第1次諗住留番比呀發咖MA,
咁就比您地搶左喇...哈哈哈哈哈哈
ps:)apple,您有佢電話,您千其吾好打去搵佢/sd sms比佢呀,
佢會覺得煩咖,同埋佢最近都吾係好得閒!!
apple,對吾住呀我都有錯咖-.-下次我同您一起影相唱K
CYF,我一定會等您...就黎派成績喇,
希望可以收到您既禮物啦>3<
|