瑤妖
希望您地更認識我,更清楚我=D
KeonaChan
暱稱: 瑤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
bbq+病左
omg
我的錯
中三就咁完了@@
放心吧
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 669
今日人氣: 2
累積人氣: 13719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


又見吾到@@ 不安 分類: 未分類

終於考完試,可以鬆一鬆喇...

放左學去左全灣,

做左咩,發生左咩事,

吾好提lu,我都有吾岩既,

係到同您地講聲"對吾住"!!

之後就去左citywalk,

有好多個傻婆係到喊T^T(我都有份HEHE)

跟住我地就去左銀龍食飯!!

我地坐出面,係到偷睇波,

因睇波每人最小要$52==

入面D男人係到大叫,

我地成班女仔又係出面大叫=0=

(其實我個位睇到波,仲好清楚...)

本來呀發都係係個到食飯睇波,

可能佢吾想見到我掛,所以去左第2到,

hehe...其實呀發同我講左吾關事,

係銀龍已經冇位喇,所以先去第2到姐。

我地食完飯去左m記,

我杯雪糕$1.5炸><正

我既第1次同朋友唱K,第1次去街去到咁晏.......

嘩!!!我D第1次諗住留番比呀發咖MA,

咁就比您地搶左喇...哈哈哈哈哈哈

ps:)apple,您有佢電話,您千其吾好打去搵佢/sd sms比佢呀,

佢會覺得煩咖,同埋佢最近都吾係好得閒!!

apple,對吾住呀我都有錯咖-.-下次我同您一起影相唱K

CYF,我一定會等您...就黎派成績喇,

希望可以收到您既禮物啦>3<

 






訪客留言 (返回 KeonaChan 的日誌)


apple52013 於 2010-06-23 07:31 PM 發表:
!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LUCYMAN 於 2010-06-22 05:22 PM 發表:
考成點吖?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好差呀T^T
Posted at 2010-06-22 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joyce17love 於 2010-06-21 05:42 PM 發表:
CM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple52013 於 2010-06-20 05:23 PM 發表:
><我點會打俾陳潤發啊傻仔.
糸都打俾您先拉;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...
係咪呀衰婆><
Posted at 2010-06-20 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuix2 於 2010-06-19 07:23 AM 發表:
c0mment =]
唔好報警拉我丫...
我攞左您咁多第1次 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mr_li 於 2010-06-18 11:54 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helen728 於 2010-06-18 09:07 PM 發表:
cm(:`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CWSWing 於 2010-06-18 07:54 PM 發表:
C(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owodog85 於 2010-06-18 06:22 PM 發表:
mm*:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LAABeii_vAv 於 2010-06-18 02:59 PM 發表:
M
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]