橙色:我最鐘意橙色,你地鐘意咩色???今日係我school嘅家長日,我要聽升中講座,because我今年讀小5下年讀小6!!走嘅時候,我去咗buy book, buy咗4本:<<蜜蜜甜心派>><<蜜蜜心世界>><<超凡學生3>><<簡愛>>全是好book!!!!