哇,,尋晚好鬼大雨呀...
d雷又恐怖,,電又閃到隻眼就盲/_\
在此祝尋晚出發既表弟一路順風,,要玩得開心啊^^
話咁快我聽日就出發啦,,心中既緊張已經被快樂覆蓋左~
各位,,e段其間要留意電話呀,,我唸會send個sms比你di呀~
曾瑋琳,,周沁沁,,買手信mar~我會記得既,,55
e排我真係唔知點解咁鍾意左賀軍翔^^,,多得某某人不斷灌輸佢d好野比我聽啦,,多謝晒啦~
我考完試就睇晒鄭元暢既[惡吻],[2吻],,[熱情仲夏],,[蜂蜜四葉草]lar
仲有小美既[換換愛],,[惡魔在身邊],,e d我連我愛黑澀會都睇晒lar
睇梗[鬥牛要不要]lar...
超hea的^^
|