假期最後一天,雖然與我無關,但長假期最後一晚慣性失眠的我,果然係慣性:一樣失眠,成晚眼光光,所以今日
很疲倦o
今早收到2 個msn,是學生send來的,一睇鐘是上課時間,唔敢回,唔係比老師發現就唔好;學生掛住我,我都掛住他們o
退休是我自己選擇的,也不能後悔,時間會沖淡一切,到時大家都會習慣o更何況有很多見面的機會o
今晚要早些睡覺,答應自己2點前啦.