昨晚3 點前已經訓了,但仍然中午12點才起床,早上8點起過床,仲接到陳sir(退休數學老師)電話,約我明早去鹿頸行山,仍未決定去唔去,因為要好早起床o
12點起床後去了學記食麵,今次冇以前咁好食,可能師傅技術走樣,可能自己心情問題,唔知點解,今日有一點兒感到孤單,send sms話比老婆知,仲比佢話返我低能o
晚上,得兩個仔同我落街食飯,本想食日本野,但大仔反對,佢話有少少感冒唔想食魚生.
幾乎行晒成個元朗都唔知食什麼,唔係冇位,就係見到門口都唔想入,
最後去左元朗廣場食快餐.