今日同平時一樣,9點半起床,12點去搵位同老婆飲茶,由於天氣太熱啦,飲完茶速速回家嘆冷氣.
時間過得真快,每一日都過得好快呀o
有人問我退休後冇野做會唔會覺得悶呀,我可以話你知,到目前為止一d都唔悶,
仲覺得每一日的時間過得太快啦,好多野都仍未做呀.