今日好返晒啦,多謝各位關心.
中午自己一個人食了個午餐.
以前我最怕一個人去食飯,好似好有孤獨感,
但間中一個人都唔錯,可以靜靜思想下,又可以觀察下其他人.
晚上又成家人去了食元氣,因為兩個仔好中意食日本野.
我對他們說:既然中意食,今日食多d,每人要食夠200元才好走.
結果儘情食都係4 個人食了478元.証明我地都唔係大食之人.^^