Key : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 

:”ll cKbC ++

  

太高了..傳不到球給你吧

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


暱稱: ar沖
性別: 男
國家: 香港

MORE...  


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

------------------------------------

:: 到此一留 ::

最近三個月尚無任何留言


:: 好友地帶 ::

 


:: 日記搜尋 ::

 

 
2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天
正式開學= = 驚訝
        

今日正式上堂啦,識既人多左,而且都幾岩傾,幾好玩!! 樂天比我地唱佢同雅典娜...   唔知佢以後既日子點過啦 都係收下口,如果佢睇到依日既日記,我返到學校就......   之後到左maths堂啦,我地明明想屈佢同女神一齊做科長啦,鬼知ar sir佢睇中左我 仲好直接就簡左我做,真係好仆街           lunch發生左餓死我事件,我真係餓到就死啦, 外賣又準時到,唔準時巳經衰,到lulu拎左d飯入黎之後,竟然發現冇快子,他媽的= =  有得睇,冇得食

有得睇,冇得食 係依個"毛 文"(英文讀_) ,有得睇就係  樂天對住女神咁,得過望字~ 冇得食就係,,嘿嘿  冇得同佢食飯lor,唔好誤會我個食字呀,哈哈

仲有我多左個表妹,佢勁似我表妹呀 佢都會叫返我表哥既,哈哈

其實今日我係生日ga,不過我唔想太多人知,因為我本身都差d唔記得今日生日  今晚有表姐姑姐佢地黎陪我生日,食正野    多謝記得我生日既每一個朋友呀,你地記得我每年既今日係生日就夠ga啦  

隻腳就快好返啦,我覺得我復原能力比以前強左,傷得好嚴重既腳,竟然唔洗3日就冇事 睇完嘉恆日記,我先發現我同佢打果陣,真係冇以前咁驚佢d腳wo ,不過佢吹得勁左,咩我主動打佢拎到幾分,佢還唔到腳 , 好明顯係台高左我- - 我由同佢打果陣到打到冇力,我冇一秒唔係集中哂精神,因為佢出腳快又重,又會用反擊腳,根本我就打得好辛苦 仲有愜佢話我好有火咁同佢打,我可以話一句: 冇    點解?我唔想同我打既人要行入黎,台出去law

(我講笑咋 比佢見到我寫依句野,下堂我就仆街啦= =)

同佢打完之後,馬上同帥兄少龍打,我覺得佢出腳同動作真係唔快ga,就係我冇咩氣再去避啦,所以只有同佢硬碰硬,帥兄果然係帥兄,識得摧毀技..佢見我出腳果一刻,馬上台高腳擋,我d腳骨撞正哂佢"失頭",佢唔會痛,因為我未去到發力點就比佢摧毀左,痛既只會係我..馬上企都企唔穩,成個人趺低,果刻我既痛可以同依個表達=>  

丁野,再見啦 新年再見啦     寫完訓覺,閃人啦~~86

         刊登時間︰2005-09-07 02:41 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Key 的日誌)


crystal老公仔 於 2005-10-02 12:10 PM 發表:
邊度算遲丫,有人仲遲過你呀,阿聰,生日快樂      

阿聰~~~~!看完你日記,發覺你真係長大了喇~~~~!

再無好似以前咁逃避喇~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

某方面我會逃避--  一唔開心,諗住你講既野,真係可以令自己冇咁hurt^^巳經証明左~
Posted at 2005-10-07 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal 於 2005-09-08 01:59 AM 發表:
喂∼生日快樂wor∼∼∼∼∼∼∼∼
雖然遲左d講∼哈
送個屎屎比你∼ ∼哈哈哈哈........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

請我食野啦,我想食朱古力wo~
Posted at 2005-09-13 02:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]