| 好熱既一日
,我本黎預左今晚會落雨
+
,不過我都咁好想打波~所以咪試下搵人打唔打,點知真係冇落~所以去左打波~去到打波,勁多人呀~不過好彩咁第一場就可以打~因為我地好耐都冇打波,好廢,贏下輸下咁,就咁就打到10點45 冇燈- - 黑到咩都睇唔到
~之後成班fd去左活力打機,打 頭d ,幾好玩呀~~~~~~~~

本黎諗住返元朗買雞粥食就返屋企
,咁我打米米啦,佢地原來唱緊k
,家下先叫我上去!! 竟然唔預我
算~我一樣去到,有8個人左右,其中4個唔識~不過一陣就識啦~~原來大家都各有秘密既關係ga,哈哈
~本黎仲有野想寫落去,不過都係算啦~影響我健康既形象
~~~~~ connie生日快樂

放我尋晚係輕鐵影既相出黎~

閃啦..Zz..z...

|