Key : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 

:”ll cKbC ++

  

太高了..傳不到球給你吧

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


暱稱: ar沖
性別: 男
國家: 香港

MORE...  


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

------------------------------------

:: 到此一留 ::

最近三個月尚無任何留言


:: 好友地帶 ::

 


:: 日記搜尋 ::

 

 
2005 年 7 月 31 日  星期日 晴天
今日玩得癲呀~ 愉快
        

今日一早就出左去唱k,本身約左衛so,超人,peter同丁野,不過丁野放飛機

唱英文歌果陣,佢地班友好似鬼叫咁,又走音,真係唔知講咩好

唱完之後同超人睇鞋,最後一邊行一邊吹水咁,就去左元朗廣場啦,佢終於買左對新鞋~~而我亦買左一條褲

之後book左7點督波,果陣先4點幾,就去左鐘聲睇波,本身冇野做,點知無啦啦就開始打波啦~~

7點鐘到左,我地4個人,加入多一個洛龍.即係5個人,只有一個識得玩,其他人都冇玩過(包括我 )

有一球波我都唔知講咩好,個紅波對住個袋口,我個白波對正佢, 勁近 ,之後我一心諗住就算第一次玩都冇可能打唔中既 就開始度位啦..之後個個都睇實我,我都幾緊張下~ ,我果陣諗 : 唔理啦,咁近冇可能唔中既,打啦!   一督落去..個白波竟然同我跳過個紅波   唔止打唔中,仲跳左出張台,搞到個個都笑, 衛so條仆街笑得最樣衰,笑到訓落地下 我發誓~我下次唔會再打得咁差ga啦~~~~~~~~~~~

之後去左m記,我地講左好多笑野,講講下,我地發現m記有個職員係度偷聽= =我地望過去,佢馬上扮唔知走開= =哈哈~

食完野就走lu..

         刊登時間︰2005-08-01 12:24 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Key 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]