你真係嬲呀??唔好嬲la 佢都係冇心架ma
我係無辜架 你都唔好在意la
我地唔會講架 你唔信我??
你要100%相信我呀 如果唔係我會好down架
嬲人會多紋架 唔好嬲la
我發誓 我同佢都會係你值得信任ge人泥架
用我人格做保證 你信我la
唔好嬲la 唔好hate la
阿kit同你say一萬個sorry呀
如果你唔接受的話 阿kit又會少一個fd架la
sorry x 1000......(閱讀全文)
今日係hebe生日 生日快樂la
六點幾去到 差唔多全部人都到齊
跟住阿布同詩詩都泥埋
食完野之後 跟住就係到玩唔知叫咩ge game la
我第一個win左 終於唔洗玩la
如果唔係一定會心臟病發
跟住食生日蛋糕la 講起而加又肚餓tim
今日食左好多野 食完一大碟意粉又食蛋糕
但而加都係肚餓 本來係好開心
但有d小意外 令到有d唔開心
好似成日人地生日我都唔開心咁ge&wsp......(閱讀全文)
今天腦海浮現的那些畫面 全都是曾經滴血的傷口
而現在傷口結疤了 再看也沒甚麼感覺了
可能是痛得麻木了 也可能是已經習慣了那種感覺
我以為我們能回復從前 但一切都已不可能
我以為我們能忘記過去 但原來已刻在心中
我以為我們已經改變了 但原來只是我在妄想
我以為我們能再次談天 但原來只是我的一廂情願
我付出了努力 但得不到成果
我的努力一直沒停過 但你一直不理睬我
是我蠢是我錯 以為大家能從頭再來過
現在的我已沒有力氣再挽......(閱讀全文)
今日anna一直處於唔開心ge狀態 因為俾人激親
咪咁la 佢d咁ge人洗咩理佢呀 係呀?!
為左佢而唔開心都唔值得la
今日有好多好多野食 樣樣都好好食咁
其實自律組都唔係咁唔好姐 都幾開心呀
因為有野食 有野食對於我泥講就係好架la
就泥聖誕節la 又可以放假 好開心呀
記得之前c過一個故事
愛情就好似一堆沙咁 放係手心
當你用力想捉緊佢ge時候
反而沙會流走 打開手......(閱讀全文)