今日朝早冇咩好做....好悶下,,之後等等等到6:30...先出去...仲遲到添,, sorry老婆'佢地諗住去咩咩[紅火蟻]燒的,,又唔識路...好白痴',,老婆同亞君比狗嚇親,,哈,,咁大個仲驚狗...會笑死人嫁...!' 之後一去到...原來都好多人下,,所以我地就走嚕,,,,諗極都諗唔到去邊...跟住老婆話肚餓' 話去打邊爐...我地之後就去左海禧上面間野度打邊爐了,,淨係等位都等左個幾鐘...-3-'等到我餓都變唔餓....食野果陣老婆唔理我...搞到要官仔照顧我...係咁夾野比我食../\/\"[官仔真好人']嘻,,之後食到咁上下,,老婆話要食粉絲,,官仔放曬D粉絲落去...點知唔係好耐之後..'[個爐發出陣陣臭味,...d粉絲咁就冇曬了'] 第一次會咁'哈,, 之後換左個清湯返黎'',, 食多一陣我地就走嚕...我,老婆,傻婆盈,菌菌同官仔',, 去左搭的士...一路行去老婆一路都顧住同官仔傾計...冇理過我... 返到嘉福...老婆終於同我講野...但係我果陣都唔多開心...
[本身我諗住今日同老婆會開開心心咁過,,,點知今日都係同平時放學咁過...算拉...都預左...],,
[=老實講,,我有個想法都幾低b,,唔知點解好想今日既主角只係得我同我老婆,,點知...結果係...同平時冇咩分別...嘻'諗法成個細路咁...就算今日只係同老婆一個人去睇一埸戲咁多...我都足夠.....最小今年中秋都有一段單獨對住既時間呀,,都有個回憶呀,,好似老婆咁講...下年中秋我地唔知仲係唔係一齊...咁點解...今年唔留一個回憶呢?'!..,算吧算吧,,過去了'希望下個情人節你可以陪我過...希望果陣我地仲一齊拉'=]
"老婆,,[我愛你]*
|