愛得,,!失控的我*
愛上你``我永不放棄...=]
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


中秋翌日'[打邊爐] 分類: 未分類

今日朝早冇咩好做....好悶下,,之後等等等到6:30...先出去...仲遲到添,,  sorry老婆'佢地諗住去咩咩[紅火蟻]燒的,,又唔識路...好白痴',,老婆同亞君比狗嚇親,,哈,,咁大個仲驚狗...會笑死人嫁...!'   之後一去到...原來都好多人下,,所以我地就走嚕,,,,諗極都諗唔到去邊...跟住老婆話肚餓'    話去打邊爐...我地之後就去左海禧上面間野度打邊爐了,,淨係等位都等左個幾鐘...-3-'等到我餓都變唔餓....食野果陣老婆唔理我...搞到要官仔照顧我...係咁夾野比我食../\/\"[官仔真好人']嘻,,之後食到咁上下,,老婆話要食粉絲,,官仔放曬D粉絲落去...點知唔係好耐之後..'[個爐發出陣陣臭味,...d粉絲咁就冇曬了']    第一次會咁'哈,,   之後換左個清湯返黎'',,   食多一陣我地就走嚕...我,老婆,傻婆盈,菌菌同官仔',,   去左搭的士...一路行去老婆一路都顧住同官仔傾計...冇理過我...  返到嘉福...老婆終於同我講野...但係我果陣都唔多開心...

[本身我諗住今日同老婆會開開心心咁過,,,點知今日都係同平時放學咁過...算拉...都預左...],,

[=老實講,,我有個想法都幾低b,,唔知點解好想今日既主角只係得我同我老婆,,點知...結果係...同平時冇咩分別...嘻'諗法成個細路咁...就算今日只係同老婆一個人去睇一埸戲咁多...我都足夠.....最小今年中秋都有一段單獨對住既時間呀,,都有個回憶呀,,好似老婆咁講...下年中秋我地唔知仲係唔係一齊...咁點解...今年唔留一個回憶呢?'!..,算吧算吧,,過去了'希望下個情人節你可以陪我過...希望果陣我地仲一齊拉'=]

 

"老婆,,[我愛你]*






訪客留言 (返回 Kids520Lo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Kids520Lo
暱稱: bee少``
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
喊左,,
心情唔多靚啦,,
老婆過我屋企 [ /\ /...
陪老婆'
出旺角搵老婆 [嘻]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言