

















![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 8 月 18 日 星期四
學整薄餅.. 今日同阿暉跳完hip-hop之後.. 我地就去左行街街..行到5:30左右//.''
就去左沙嗲王食野..一路食野""一路傾計// 佢講D笑話好好笑>v< 笑到我肚痛..kaka
食的完野..我地就去左百街買左好多""材了"" 買左成百幾蚊野 緊住佢就去左我屋企...整薄餅..//]
佢整D薄餅好好味牙'''
頭果兩次整得非常失敗'' 但係我吾會""放棄""嫁 .,,'' 因為我有個靚仔的暉暉./係我後面教我.''
到第四次我開始整得好味左..// 整完之後.""我地搞到個廚房七角咁亂'']] 我地就立刻將個廚房搞得乾乾淨淨.."" 緊住我地就飛的去元緑食壽司_.," 食完之後``佢就送我去搭的士;'' 佢就搭下一格的士返屋企.._'' 2005-08-19 01:42 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||