2005 年 11 月 21 日 星期一
有好耐冇寫日記啦'' >''<
哈哈↗↗>v<'' 有成個月冇寫日記啦''' 大家有無掛住我先?? 今日我﹡老公﹡星星﹡七耀係博康打邊焗 打到八點幾先返歸 ※開始好凍啦√√大家要著返多件衫衫牙※
哈哈↗↗>v<''
有成個月冇寫日記啦''' 大家有無掛住我先??
今日我﹡老公﹡星星﹡七耀係博康打邊焗 打到八點幾先返歸 ※開始好凍啦√√大家要著返多件衫衫牙※
今日我﹡老公﹡星星﹡七耀係博康打邊焗
打到八點幾先返歸
※開始好凍啦√√大家要著返多件衫衫牙※
2005-11-21 10:16 PM