好耐冇打BLOG啦
今日超熱啊-_________-”
今朝要勁早起身好攰
點解佢唔放埋e兩日比我地呢班可憐人?! \口/
我上琵琶個陣好瘀又好嬲:(
我話要去音樂室練中樂團首歌(等陣要表演)
點知Missy罵我:練中樂團重要d定上堂重要d?!
班琵琶師姐全部去曬音樂室練中樂團
淨係罵我又唔罵d師姐\口/
個陣勁嬲爆!
佢又罵我愈來愈無心學\口/
算啦...
講番d有趣的事:
我今日小息諗住開locker
點知成個櫃唔見左:o
我傻傻地繞了一圈搵 :p
搵到之後發覺原來係郭sir移走左=_________="""
哈哈
成個櫃唔見左真係好驚訝-口-"
不過諗番真係好搞笑:D
放學同Kit 章如去M記買野食(P.S.我地三個刀係好’餵’食)
個新地真係好好味啊;)
大家如果想同我食野歡迎搵我xdd
睇完留番個comment喎各位兄弟姊妹 X)
|