屌
又要留堂 為左果E lei lei野就要留鳩成班
功課又多 1日既功課=隔離班起碼1個禮拜既功課
這樣做只會另別人憎惡 犯眾憎
終於都放學了`
去左1個地方 見到大眼妹 特別開心 +埋成班fd更加開心^^
錫錫`