KingOFJohnny
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:2943
KingOFJohnny
暱稱: 細猪
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
September 2017
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-04-01
•
2010-02-17
•
2010-01-25
•
2010-01-16
•
2010-01-13
文章分類
•
全部
(33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 04 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (3)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2009 年 11 月 (4)
•
2009 年 10 月 (10)
•
2010 年 04 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (3)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2009 年 11 月 (4)
•
2009 年 10 月 (10)
•
2009 年 09 月 (3)
•
2009 年 08 月 (2)
•
2009 年 07 月 (5)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
susuki822
Orzyen
wongkitying
vinsonma610
kc0301
KEN95218
lun159
lollipop5096
HOKAMHEI
hohoLi
manchun540
l0ve_friends
顯示全部(66)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 200
今日人氣: 12
累積人氣: 2943
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 12 月 9 日 星期三
2009-12-09
分類:
未分類
講返星期一先…
放左學返歸換左
3
後…
去左紅館睇東亞…
排球
中國對
韓國…
中國連贏三局…
超勁…
個個隻手都嚇死親人…
勁大隻羅,咩事…
返到黎已經
12
點…
勁累…
星期二…
我問金毛仔借$
38
去開…
跟住去左練波…
屌你個老師…
去到果個咩家惠無啦啦叫我去洗個臉先返黎打波…
我個樣就死咁 既樣關唔關你事呀,姣婆…
跟住又比啊星鬧…
我琴日真係超唔想打波羅…
勁累…
唔去又話記乜又記乜…
今日放學又比
miss
袁留到
6
點…
放學去左搵均紹…
同佢傾計傾到
8
點閃人…
哎…
好忙呀近排…
快點放假啦…
好多戲想睇…
邊個同我去睇呀…
—
啊凡達
—《
9
》—
跳出去
—
吸血新世紀2
—
20
世紀少年
-
最終章
唔打啦…
留
CoMMenT
呀!
發表時間:2009-12-09 10:23 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 KingOFJohnny 的日誌
)
fOoLiSh_0818
於 2009-12-10 09:35 PM 發表:
好睇咩---?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
leung66666
於 2009-12-10 08:43 PM 發表:
我右去-v-''我想睇!口!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
KEN95218
於 2009-12-10 12:41 PM 發表:
我陪你去睇丫..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 KingOFJohnny 的日誌
]