`",,[:: 請 不 要 忘 記 我 ◆||"
﹢╮
╭╯
╰=☆崩ㄖ 潰°
KisS_mAY
暱稱: KisS._.美
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
返左教會呢-_____-!!
考完試lu^^"
考試啦/.\要溫習了
s0R,,,,咁耐冇打
[[[[好慘牙t3t****
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 81
今日人氣: 3
累積人氣: 1683
2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


││小學聚會... 分類: 未分類

今日係我地既小學聚會喇...

咁呢..今日就3號風球,超大雨

,攪到成身都濕哂牙..

點解琴日唔落雨..

係要今日先落

黑人憎

去到之後,,超小人囉,,

本身話有差唔多20個人

依家得番11個-3-"

都冇引既..

咁之後呢..牙陳佩君佢地就去正野食喇..

正左差唔多1個鍾先攪點..

跟著我地就去食野喇

得d波羅腸仔火腸同三文治

食完野之後,,

我地就係到打羽毛球

d男仔竟然用膠津黎打

超無聊囉..

跟著我又超勁...

穿著有小小跟既鞋打羽毛球,,

差d仆街

之後話收番d錢喇

20蚊?洗唔洗咁貴牙

"本小姐我超窮的"

我地有11個人..

侮人20蚊..

姐係一共有220

咁唔洗咁貴喇

就算係計埋d野食都唔洗喇

擺到明就昆緊我d錢錢囉t3t"

 

冇幾耐就走左lu....

就黎行到屋企樓下個陣,,,

突然之間超大風..

把傘差d就爛左..

攪到成身濕哂>v<

雖然今日話就話係小學既聚會喇

但係都唔好玩既..

仲以為會好難忘tim