今日要番學啦~不過第一日番學以為可以輕身去輕身番~
點知放學果時老師派左一大堆簿~
重到鬼死錦~小息後上左禮堂聽校長講埋d廢話~講到超過時間都未放學~
只好默默等待了~
今日有好多人打去我個手機做調查~我一聽到就既刻cut左線~
以後呢d人再打黎我就罵死佢地!!!~