上星期五鄭愷話豐和樓中秋有活動~問我去唔去?~我梗係去啦!~結果今日我同佢同呀黑去左玩~玩左一個鍾就走~邊個叫果個鄭愷要返屋企......~不過今日真係玩得好開心!!!~~中秋節或者都係同呀黑過~~因為只有我地兩個d假期最夾~~