今日舞蹈會選拔~~選到6點幾先放學好累~~星期五仲要再選一次( )......~~鄭愷佢鍾意邊個呢?~~佢一直都唔講~~我遲早都會迫佢講既^^~~不過今日直係好累~~依家仲好眼訓.........( )~~