今日成日係屋企,,
悶到抽筋,,
夜晚玩玩下電腦,,
俾人鬧,,番左入房喊,,
打左俾少MAY,,
同佢傾計,,
心情好番好多,,
果陣時真係好想爆粗羅,,
==================
點解,,點解我要係呢個屋企,,
點解D人講粗口鬧我,,
都唔話佢,,
正係識得話我,,
我D成績好過佢地2個,,
你地一句都冇讚過我,,我都算,,
你買野俾佢地,,成千幾蚊都買,,
我想要個書包同個袋,,
你就話已經甘多袋,,仲買!!,,
你買甘多玩具俾佢地,,
我都冇出過聲,,
想點牙,,
好想離家出走,,
但係走得去邊,,
又要番學,,又冇錢,,
唉,,好想死左佢,,
甘咪冇人會鬧我羅,,
|