今日好早出左去MK,,
同少MAY,,豆腐,,鄭穎,,去唱K,,
免費既,,
點知要下就2點先唱得,,
去左影貼紙相同埋同豆腐鬥射波,,
好好玩牙,,影相每部機都係平$10,,
今次影得唔錯,,
THEN
我地去左M記食LUNCH,,
笑到好肚痛,,
2點去唱,,
換左一次房,,
係到唱,,唱到5點幾,,
走左去旺中,,同新之城,,
新之城播緊CUTE既歌,,
點解唔播B工既歌WO..
行左一陣,,走人,,