今日好眼訓牙,,
有d堂訓著左,,
幾時先可以搵一日,,
堂堂都唔訓覺牙>w<"
第7堂PTH JOINT TEST,,
一定肥硬,,好多都冇做,,
THEN入HALL,,
談紀律,,悶死,,
後面講D野笑到死啦^^
放學做左一陣MATHS,,
落葵芳食野,,喊左出黎T^T
再番屋企,,
唉,,又俾人鬧,,
講一句[頂你個肺!!]
就俾人鬧到狗血淋頭,,
想點牙,,
佢地講d粗口仲咩過我啦,,
又唔話佢地,,
正係識得話我,,
好憎d人扮晒蟹,,
唔夠料,,就唔好學人扮啦><"
以下係我既個人感受,,[唔關任何人既事]
我係想發洩一下
你地睇唔到既^^
:◆°+\\愛你令我傷害自己﹏°╭﹍﹢°
.『..×〝愛上你後”學懂了[後悔]||二字 []`《
.◆.◆.◆原來忙碌 可令一個人忘記所有事情 忘記曾經有多傷心
忘記曾經愛你有多深 也忘記自己痛得有多真°+++.*
[]..口是心非°●是你常做的事!"﹍*
◤` -!{ ..我 已 經 懂 得 ..."*`輕 輕 的 放 手-|*--╯
▼.. 我相信終有一天×\_我會把你忘掉〞_▂*°
● * | !×°+ 拎 得 起 的 相 信 也 拋 得 開 :;*"
|