今日早會既時候,,
個肚好痛,,>W<
之後上SCJ堂,,又痛,,
MATHS堂,,同少MAY傾開計,,
傾傾下,,突然喊左出黎,,
作文既時候,,
作到篇野超感動,,搞自己喊,,
好鬼死白痴牙我,,
ENG堂,,笑到好肚痛>口<"
放學,,落左去食野,,
上番去,,普通話學會,,
唔錯^^
最後既遊戲,,好鬼死驚,,
原來甘遲走係好恐怖家,,
落KF,,食雪榚,,
掉左落地下,,
冇得食,,