鄭穎,,
生日快樂!!~
HAPPY BIRTHDAY**
今日第一堂就係小明堂,,
悶到死,,係到講命運,,
牙僑講番星期日有個和尚打鐘,,
笑到我傻左,,思覺失調,,
PTH,,我諗住去廁所到,,
搵下本PTH係唔係到,,
原來鄭穎冇放,,
HIST+ENG,,
笑足成兩堂,,^^
LUNCH,,去仙桃源食,,
食完肚痛,,痛到好厲害,,
MATHS堂,,忍唔住啦,,
要去MI ROOM,,搽油,,
好好多,,不過仲痛,,
READING堂,,聽歌,,
冇比鍾鍾發現^^
放學,,留校到5點幾,,
落左KF,,食許留山,,
wif少MAY,,豆腐,,鄭穎,,
THEN上左百佳,,
幫媽咪羅野,,
俾人搵左笨,,
D野超重,,呠呠 = 口 =
夜晚,,個肚仲痛>W<"
|