今日D&T,,油油,,
正到成隻手都係,,
LUNCH,,又一村,,
PROJ,,笑到肚痛XD
因為歐陽浚同潘天武既關係^^
THEN入HALL,,
悶死,,
臨走既時候,,
被MISS SIU鬧
= 口 ="
放學,調左位,,
又係同少MAY坐,,
好野XD,,
前面係牙簡同小吉,,
呵呵!!成兩行都係女仔,,
一定會好好玩,,XD
落左D&T室正番我地架車車,,
又正到成隻手都係=.=
番屋企,,
P.S
今個星期5,,打Friendly,,
對陳南昌,,加油喔`