方姐
生日快樂*
今日過得幾開心,,
LUNCH,,同好多人一齊,,
少MAY,,豆腐,,鄭穎,,牙僑,,
牙踩,,牙簡,,杏仁,,牙粉,,楊嬅湘,,
番去既時候,,仲同牙簡,,杏仁,,
跳花生SHOW,,XD
好搞笑,,^^
ENG堂,,
MISS KEE整爛左個鐘,,
笑到我痴線XD,,
CL,,TEST,,
正係整左幾粒點,,
放學,,落去食野,,
THEN番屋企,,
訓左一陣,,
因為琴晚漏夜抄曬,,
MUSIC PROJ既字,,
累死,,
8點幾起身,,食飯,,溫書,,

↑↑↑↑一個自己讚自己型既人(- V -)
|